15:40

Rabbit shoes

Jak możecie zauważyć nieco zmienił się wygląd mojego bloga :) Jest bardziej przejrzysty i mam nadzieję że łatwiejszy w obsłudze dla was! 

Po kilku dniach choroby w końcu mogłam wynurzyć nos z domu i przygotować dla Was kolejny post. Dawno nie było u mnie płaskich butów a tym bardziej nie było stylizacji w spodniach, ze względu na chorobę też wolałam nie ryzykować i spodnie były najbezpieczniejszą opcja. Do tego oczywiście grubszy wełniany sweter i grubsza kurtka - wszystko w kolorze różowym, tak szaleje za wszystkim co jest w kolorze baby pink ! Jeśli śledzicie mnie na instagram & snapchat miałyście szanse już zobaczyć te piękne futrzane, króliczkowe slip- ony które podbiły całego instagrama ! Moje serce skradły jak pojawiły się w sklepie DeeZee i od razu pojawiły się w koszyku :p Na zdjęciach możecie też zobaczyć książkę którą dostałam wczoraj od mojego cudownego chłopaka i od wczoraj nie mogę się z nią rozstać, jest na prawdę mega fajna i mogę wam ją z całego serca polecić oczywiście jeśli interesujecie się modą tak jak ja.

Muszę przyznać że rzadko kiedy zobaczycie mnie jesienią w takich słodkich stylizacjach, dlatego dajcie znać co sądzicie ! :) 

Kurtka - SheIn | Sweter - Stradivarius | Spodnie - Zara Basic | Buty - DeeZee (tutaj) | Szalik - Reserved | Czapka - Mętlik.pl 










20 komentarzy:

  1. Fajne te buty ale na pewno nie na teraz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się tylko wsiada i wysiada z auta to spoko :D Oczywiście mając skarpetki !

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz w takich pastelowych kolorach,tak dziewczęco :D Buty są urocze ale racja,nie na takie mrozy. Oby Twoja choroba znów nie powróciła po tych zdjęciach z gołymi stopami. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 bez obaw nie wyszłabym na zewnątrz w takich butach bez odpowiednich skarpetek :)

      Usuń
  3. wow wyglądasz cudownie;) śliczna masz buty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia! fajnie, że tło pasuje do kolorystyki outfitu. a w butkach jestem zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już się wziełam za 'upiększanie' bloga to i zdjęcia muszą być konkretniejsze :p dziekuje <3

      Usuń
  5. Wspaniale wyglądasz! Doczekałam się postu z króliczkami na nogach, są świetne!
    A wygląd bloga jest o wiele czytelniejszy niż poprzedni, fajnie się wszystko czyta:) buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :* akurat bylo w miare cieplo wiec moglam sobie pozwolic na takie buty :p ciesze sie! Napewno niebawem beda wieksze zmiany

      Usuń
  6. Ale ekstra są te buciki! Poprostu mega :D ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby nie masz parcia na szkło a na insta masz napisane "współpraca" i Twój @. Dziwne, bo niby stać Cię na wszystko i nie jesteś banerem reklamowym a jednak chcesz być jak wszystkie te lalunie z insta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tlumaczylam juz to tysiac razy :) najwidoczniej po sluch i czytanie ze zrozumieniem stalas w innej kolejce :)

      Usuń
  8. Cudowna Ty , Cudowne ciuszki ze wspolpracy czy nie, niewazne!!! Wazne ,ze wszystko ze soba gra i pasuje. Milo sie oglada, a jeszcze milej nasladuje ;) Jestes suuuupeeer inspiracja! Kocham te buciki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Może nie do końca mój styl, ale za to ty wyglądasz super !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. mega urocze buciki ! róż zawsze na tak :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger