16:17

Starter

Po tygodniu 'wakacji' wracam do mojego częstego blogowania, jak zapewne większość z Was wie byłam przez tydzień w Polsce, niestety ze względu na nadbagaż nigdy nie mam miejsca na zabranie ze sobą aparatu, a niestety telefonem nie wychodzą dobre zdjęcia. 

Ostatnio w internecie pojawił się bardzo niemiły wątek, nie raz wspominałam już o tym na instagramie, na asku i kiedyś również na fotoblogu. Przykre jest to gdy ktoś bez braku pomysłu na siebie żeruje na Twoich pomysłach. Będąc blogerką modową staram się pokazywać coś fajnego, oryginalnego i staram się INSPIROWAĆ zwykłe osoby. Niestety w blogosferze bardzo często pojawiają się kopie, myślę że jest to dość żałosne kserować siebie nawzajem :) Bądźmy oryginalni, pokazujmy nowe rzeczy i trendy.

 '' Osobowość zaczyna się tam, gdzie kończy się naśladowanie''

 A teraz przechodząc do stylizacji, jest to bardzo zwykłe połączenie idealne na spacer na którym wykonałam własnie dla Was zdjęcia. Mimo koszuli którą mam na sobie, outfit jest sportowy i mega wygodny. Postanowiłam do stylizacji dodać luźne boyfriendy z dziurami i czapkę baseballówke, które są hitem. Aby ożywić całość wybrałam matową czerwoną szminkę. 


EN : After a week of my 'holidays' I'm finally comming back to my daily blogging, as probably mosty of you know that I was in Poland, unfortunately every time I go over I have too much stuff in my bag and it's overweight, than I have no place to take my heavy camera. I could take them with my iphone but the quality is not that great. 

Moving on to the outfit, it's a very simple combination ideal for a spring walk where I took the pics today. Even though I'm wearing a shirt the look is sporty and very comfy. I decided to combine the shirt with very baggy jeans with big holes and baseball hat that are now the big wow! To revive the whole look I choosed a matte red lipstick.


Czapka / Hat - Starter (tutaj) | Koszula / Shirt - Bershka | Spodnie / Jeans - Zara | Shoes / Buty - DeeZee.pl (podobne tutaj)














24 komentarze:

  1. przyznam, że dość 'odważna' stylizacja, bo ja bym nie ubrała takich butów do reszty :) miałabym wrażenie, ze nie pasują i psują cała stylizacje..
    jednak uważam, że wszystko jest tu na plus, ciekawe połączenie a spodnie wymiatają! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez sie obawialam ze kiepsko bedzie wygladac na zdjeciach ;) bardzo dziekuje za opinie ;*

      Usuń
  2. szukam wszędzie takich spodni :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcialam sprzedac ale chyba je zmniejsze sobie i bede dalej w nich smigac :)

      Usuń
    2. ja szukam, ale w sieciówkach totalnie nic nie ma..

      Usuń
    3. Teraz w zarze jest milion podobnych :)

      Usuń
  3. spodnie i buty zupełnie tu nie pasuje, patrze na te zdj i wtf ?? o co chodzi ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ani nie gryza sie kolorystycznie ani nic :) slaba 'krytyka'

      Usuń
  4. Cała stylizacja jest świetna, a buty i czapka naprawdę mnie urzekły! :)
    Ale mam pytanie przerabiasz w czymś swoje zdjęcia, że Ty jesteś wyostrzona,a tło zamazane? Czy to po prostu zasługa dobrego aparatu, a jak tak to jakiego? Z góry dzięki za odp. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do przerabiania to tylko oglebiam kontrast zeby byly troche bardziej wyraziste :) A rozmazane tlo to zasluga obiektywu. Uzywam aparat nikon d3000 z obiektywem 50 mm 1.8 ;*

      Usuń
  5. Chodzi ci o kopiowanie niby twojej fryzury i czapki?przeciez kardashianki pierwsze tak sie pokazały i co tez od nich to skopiowalas?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Mega stylówa,aczkolwiek buty mnie nie przekonują,reszta zdecydowanie na duży +. Wypiękniałaś po tym pobycie w Pl. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki styl najbardziej Ci pasuje :)
    Wyglądasz bosko! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiscie nie moge przekonac sie do czapek z daszkiem, ale u innych mi sie podobaja, np u ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. poszarpane jeansy najlepiej wyglądają właśnie z kraciastą koszulą, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo trafny wybor koszuli Ma niesamowite kolory. Szminka I czapka dopelniaja calosci. Boyfriendy to Nie moja Bajka ale Tobie w nich ladnie. Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys tez myslalam ze boyfriendy to nie moja bajka ze gdzie moje masywne uda i jeszcze szerokie spodnie... W koncu sie przelamalam i od tamtej pory uwielbiam boyfirendy...

      Usuń
  11. Hej.
    Widziałaś?
    Co o tym sądzisz?
    https://youtu.be/NLXsThrXxYQ?t=5s

    OdpowiedzUsuń
  12. Zbieram szczękę z podłogi. Klaudia, z postu na post lubię twój i styl i ciebie coraz bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger