11:28

Powder pink with lace

Ostatnio bardzo lubie jumpsuity sa one idealnym rozwiazaniem gdy nie mamy co na siebie wlozyc. Dzis przedstawiam wam kolejny swietny kombinezon ktory mozecie ubrac wszedzie zmieniajac tylko obuwie i dodatki. Ja wybralam zapomniane dawno platformy ktore idealnie pasuja kolorami do kombinezonu :) Teraz przejdzmy do innej sprawy... Musze was przeprosic ale znow wyjezdzam dlatego nie wiem czy czas pozwoli mi na to zeby byc tutaj z wami tak czesto jak bylam.. ale zawsze mozecie sledzic mnie na Instagramie oraz zadawac pytania na ask.fm wtedy bedziecie ze mna na biezaco! Mam nadzieje ze post wam sie podoba a teraz smigam sie opalac bo w koncu w Irlandii mamy slonce :D Buziaki :*

Kombinezon - TheCityRack  (klik) | Buty - Zara | Torebka - Atmosphere | Bransoletka - Pandora










18 komentarzy:

  1. ale śliczny kombinezooooon :D musze go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moge sprzedac jak jestes zainteresowana :)

      Usuń
    2. Twoj bedzie na mnie za maly niestety ;c

      Usuń
    3. Za ile mogłabyś go sprzedać? :-)

      Usuń
    4. Za ile mogłabyś go sprzedać? Bo jest śliczny ;-)

      Usuń
  2. Świetna stylizacja :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna stylizacja !! te buty *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buty ostatnio wynalazlam na dnie szafy jak sprzatalam ;d sa mega meeega wygodne!

      Usuń
  4. cóż za piękna pupa i kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaaaaaaak pięknie! cudne szpile! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od niedawna czytam Twojego bloga, masz świetne wyczucie stylu!
    Chciałam zapytać gdzie konkretnie w Irlandii jesteś/mieszkasz? Jakie miejsca w Irlandii polecasz?
    Przede mną wyprowadzka z Polski właśnie tam i już teraz czuję się zagubiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj wyglądasz cudownie Ślicznotko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. moje ulubione Twoje buty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz :) super post !

    OdpowiedzUsuń
  10. na drugim zdjęciu bardzo przypominasz Kendall Jenner :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje mi sie bardzo podobają,to prawda-wyczucie stylu masz;-)Ale dla mnie jestes okropnie brzydka;f

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger