18:22

Neons

PL : W koncu zawitalo do nas slonce i znow moge zaprezentowac wam cos kolorowego :) Mam na sobie azurowy neonowy sweterek, czarne spodnie z wysokim stanem, neonowe szpilki i torebke. Mam nadzieje ze stylizacja wam sie podoba a ja obiecuje ze bede tutaj czesciej :)

EN : Finally we got some sunshine today so I could trow on some neons :) I'm wearing cropped jumper, high waist pants, neon shoes and bag. I hope you like it and I promise that there will be more posts soon :)









The whole look is from - Atomsphere
Glasses - ZeroUV

32 komentarze:

  1. Obserwuje Cie od niedawna, bardzo podobają mi się Twoje stylizacje ;)
    zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygląda Twój tyłek już, mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek mi się nie podoba, ale całość połączyłaś bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to Twoje włosy czy doczepy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wygląda tu Twoja buźka w okularach, jestem pod wrażeniem :)

    czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko pięknie oprócz tych butów. ;p :)

    Pozdrawiam, http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie się prezentujesz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. wygladasz na tych zdjeciach jak pszczoła

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna jesteś:) a neony jak najbardziej Ci pasują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ;) wlasnie zapelniam szafe neonami wiec niebawem bedzie ich tutaj wiecej i wiecej ;d

      Usuń
  10. wyglądasz jak kłoda w tych spodniach ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nowosc! Tego jeszcze nie bylo, nie wiedzialam ze kloda ma ksztalty! Buziaczki

      Usuń
    2. no nie wiem gdzie masz te kształty hahaha, bo biodra masz jak kłoda dosłownie

      Usuń
    3. No tak dupa tez deska :) Daruj sobie zazdrosniku

      Usuń
  11. Kapitalnie! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia. Świetnie na nich wyglądasz. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie :)) Jakie ćwiczenia robisz na pupę ?? Bo widać wielką zmianę ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie powoli zaczynam tez ja zauwazac :) Staram sie codziennie cwiczyc na orbitreku 40 min najczesciej robie to ogladajac na wspolnej haha :D

      Usuń
  14. Ślicznie wyglądasz :) Piękne szpilki !

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw ;) piękna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. super neony rzadza :)) zapraszam na moj post z neonkami :))

    www.dariannaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. nie lubię ubrań w neonowych kolorach, ale ta Twoja bluzeczka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny zestaw! :)

    http://paulijaszyje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. to ja biorę się za skakanie :D może moja dupa też się zmieni :D bo na orbitreka nie mam miejsca w domu a nie chce zagracać pokoju ;<
    piękna zgrabna Klaudia , dobra stylówa a zazdrośników boli oj boli :D :D

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny zestaw, świetne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger