20:18

Oversize shorts

PL : Chcialabym przeprosic za male zaniedbanie bloga niestety mamy koniec szkoly mnóstwo projektow i oczywiscie jak na zlosc zlapala mnie choroba. Zdjecia sa z czwartku nie chcialam ich publikowac ale stwierdzilam ze tak luzny zwykly zestaw moze sie Wam spodobac. Mam na sobie czarna koszulke i spodenki oversize ktore i tak zamierzam torche skrocic i zmniejszyc :) Do tego vansy oraz moja ulubiona beanie. Co sadzicie? :) 

EN : I would like to apologise about my absence here but its due to the last few weeks of school an my sickness. :) The outfit is from thursday but I'm just posting it today. I'm wearing simple black top, oversize shorts plus vans and my favourite beanie. Hope you like it :)









Top - Positeeve
Shorts - Persunmall.com (click here)
Shoes - Vans - Schuh.co.uk


14 komentarzy:

  1. śliczna!
    Obserwuję od x czasu.:)

    http://teskniewh0j.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam wrazenie ze te portki znieksztalcaja Ci twoja piekna figure :(

    OdpowiedzUsuń
  3. coś trochę mega za dużeee te szorciki kochana :D
    ja tak uwielbiam ! jeśli chodzi o mnie :) chudzinaaa ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja ! Fajnie wszystko połączone ! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie okropne są te spodenki, i vansy tu nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  6. o nie, wygladasz jak w pampersie, w tej czapce tez niezbyt korzystnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przemawia do mnie ta stylizacja, spodnie nie pasuja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi się podobają właśnie takie jakie są :) świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. trochę tak gimnazjalnie, ale ładnie Ci! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. no z tymi spodenkami racja bo tak to tylko cie niesttey poszerzaja i jak dla mnie to fajnie nie wyglada ;'].

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie :) Bardzo stylowo :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger