19:48

Yellow stripes and purple zebra

Dzis na szybko. Kolorowe outfity króluja ostatnio u mnie bardzo czesto. Jest piekna pogoda cieple sloneczko az chce sie zyc. Wlasnie dowiedzialam sie ze bedzie u nas koncert Macklemore a bilety beda w sprzedazy juz od Srody. Mysle ze takim koncertem idealnie podsumujemy sobie wakacje wraz z moja kochana O. Powracajac do stylizacji. Prosto , kolorowo i tak aby sie wyrozniac czyli cos co kocham :) Dziekuje za wszystkie mile komentarze i ilosc wyswietlen jest naprawde ogromna : o Z tej okazji niedlugo konkurs czyli 'stay in touch '.







Koszulka & Spodnie - H&M | Buty - DeeZee.pl | Zegarek - Bazarek na wakacjach :) | Okulary - RayBan



25 komentarzy:

  1. no, no schudłaś, a nogi to w szczególności ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty są boskie *_* i ty cała :_

    OdpowiedzUsuń
  3. weź zbrzydnij trochę bo jesteś za ładna :o :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ile buty mają cm? : )

    OdpowiedzUsuń
  5. moze nie tyle co chcesz, ale i tak jest swietnie, zazdroszcze ;) fajna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. buciki chyba dupeczko troche za wysokie jak patrze na to zdjęcie wydaja sie tyci za duże ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie pasuje mi tu nic a nic. fiolet do żółtego? eleganckie szpilki do jeansów? wiocha i tandeta !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co ty dziewczyno nosisz do jeansow?

      Usuń
    2. od kiedy to fioletowy nie pasuje do żółci ;) śmieszne. Akurat fiolet i żółty to idealny kontrast. A to że Klaudia ma styl i potrafi się ubrać a ty nie i podsycasz swoje ego hejtując ją to twój problem ;)

      Usuń
  8. Hejty, hejty... Olej hejty, ubranie całkiem ok, buty faktycznie może wyglądają na lekko za duże ale jak wyjdziesz tak na ulicę to na pewno większości się spodobasz więc rób dalej to, co robisz. Wiosna jest, trzeba ubierać się kontrastowo! Zółty do fioletowego jest całkiem ok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mowiac nigdy mi sie nie podobalo to polaczenie a tu nagle dzis jakos tak :D

      Usuń
  9. Widzę także żółty ;) Świetnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super look!
    Okularki pasują Ci idealnie do bucików <3

    Obserwuję Cię i polubiłam na FC,Będzie mi miło jeśli równiez zaczniesz mnie obserwować i też polubisz mój fanpage!:*

    Buziaki!
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Buciki są świetne, choć sama chyba nie dałabym rady z tą wysokością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sa takie zle maja duza platforme dlatego chodzenie jest dosc latwe :)

      Usuń
  12. Wow - boskie buty, choć szpila zabójcza :)
    Kolorystyka świetna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja *.*
    Sweet buciki O.o
    Zapraszam do mnie :)
    http://myworldismovie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam te buty ale okazały sie bardzo nie wygodne ! Całość wygodna i prosta, wygladasz bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger