23:22

Valentine's Presents

Sama dlugo zastanawialam sie co wybrac dla mojej drugiej polowki ale w koncu zdecydowalam :) Naprawdze przejrzalam milion stronek z pomyslami i szczerze mowiac wszedzie sa podobne pomyly ! A teraz pokaze wam te ktore mysle ze spodobaly by sie mojemu chlopakowi !


Wspolne zdjecie w slodkiej ramce. Nie jest to wcale drogi prezent mozecie kupic zwykla ramke i udekorowac ja w wlasny sposob. Poruszczie swoja wyobraznie :) Widzialam rowniez cos bardziej  'WOW' czyli lewitujaca ramke na zdjecie. 


Kubek! To raczej bardzo banalny prezent ale jest ich mnostwo rozne wzory i kolory. Mozecie tez kupic takie kubki ktore beda do siebie pasowac jak puzle . Sa rowniez takie na ktorych mozna pisac kreda i zostawiac swojemu mezczyznie slodkie wiadomosci na kubku kazdego dnia. Pamietajcie zeby kubek nawiazywal do Walentynek :)




Bokserki :) Sa rozne rodzaje. Smieszne , kolorowe , zwyczajne i markowe. Oczywiscie w zaleznosci od waszych funduszy :)



Zawsze dobrym prezentem oczywiscie sa Perfumy :) Napewno wasz facet ma jakis ulubiony zapach ktory moze akurat sie konczy lub mowil wam ze chcial by jakis zapach ktory mu sie od dawna podoba!




Zegarek ! Troszeczke drozsza opcja ale napewno bedzie prezentem trafionym w 10!


Mysle ze ostatnia opcja to cos co wasz chlopak baaardzo by chcial badz cos co jest mu potrzebne. Moze jakas elektronika :) Napiszcie co wy wybralyscie ! Ja niestety narazie musze milczec z powodu takiego iz maz czyta mojego bloga ! 
BUZIAKI! 



15 komentarzy:

  1. ja chyba sama wykonam książkę ze wspólnych zdjęć, wydaje mi się, że to może być miła część prezentu.;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedzialam ze o czyms zapomnialam ! mialam napisac wlasnie o ksiazce ze zdjeciami :D

      Usuń
  2. fajne pomysly:) dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło, że dajesz propozycje dla tych, którzy mniej lub więcej przeznaczają funduszy na prezent :-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Walentynki? Święto komercyjne, nie polskie w Polsce miesiącem miłości jest Maj. Jak w litym przy minus 15 calowac sie na dworze. Caly rok wyznaje sie milosc nie 14 lutego i tak mam chlopaka i nie pisze dlatego, ze go nie mam badz nie dostaje prezentow bo nie o to w milosci chodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba kazdy wyznaje sobie milosc w innych dniach niz walentynki to proste i logiczne :) Moim zdaniem jest to slodkie swieto !

      Usuń
    2. a od kiedy w polsce maj jest miesiacem miłosci pierwsze słysze.. a jesli go kochasz to ci Ci mroz przeszkadza w całowaniu sie ? no chyba ze sie całujecie tylko w temp +20 :))))))))

      Usuń
    3. też uważam, że Walentynki to straszna komercha. i nie wiem co jest fajnego w wychodzeniu w ten dzień do restauracji/kina, gdzie jest wtedy miliard innych ludzi. nie jest to Klaudia jakiś hejt, bo nie wiem jak obchodzisz Walentynki, ale widzę co się dzieje w mieście 14 lutego. a kubek po którym można pisać kredą to fajna sprawa :) nie widziałam takich.

      Usuń
    4. ja bardzo lubie to swieto i nawet sie przyznam ze lece do Polski specjalnie tylko po to zeby spedzic ten dzien z moim ukochanym :)

      Usuń
    5. Święto Zakochanych to takie samo święto jak np. Dzień Mamy, Dzień Taty, czy Dzień Babci i Dziadka. ;) Biorąc pod uwagę ten tok myślenia, że Walentynki sa bezsensowne, bo cały rok powinno sie okazywać miłość, można równie dobrze zapytać 'Po co w ogóle Dzień Mamy? Przecież przez cały rok powinno się okazywać mamom szacunek, pamięć i miłość' :D

      Usuń
  5. też pomyślę nad zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym roku postawiłam na standard czyli perfumy + śmieszne bokserki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejeczka :* A nie chciałabyś w wolnym czasie dodać post o stylizacji na walentynki? Nie tylko sukienek ale też jakieś skromne, sweterki itp... :)
    +Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger